helenemede.blogg.se

jobbar som sjuksköterska sen cirka tre år tillbaka, bor tsm med sambo och två hundar i Västerås. Väntar vårat första barn i feb -17! Bloggen är en blogg med inlägg som rör allt mellan himmel och jord! Enjoy

streeeessss

Publicerad 2013-09-23 20:08:28 i Allmänt,

jag har insett att mitt liv just nu går i ett, är jävligt stressigt men på något sätt är det ändå det som får min motor att gå och det som gör att jag tänker på andra saker än allt jobbigt. dagen idag har verkligen gått i ett. upp kl 05, tåget går 06.09, praktiken börjar 7 slutar 16, framme 17, går direkt till träningen som nästan alltid börjar 17.30, hemma kl 19. sen packa om väskan, äta tvätta gör jag nu, ska vara klart snart. hitta andas 30 sekunder sen hoppa i sängen och börja om samma visa imorgon. jag har börjat insett att är jag ledig eller har två timmqr oplanerat så blir jag stressad och uttråkad, behöver ha någon slags sysselsättning... vet inte om det beror på att jag bor och lever själv och då blir det allmänt tråkigare och då vill man gärna göra saker som inte får en att tänka på hur tråkigt man har;) komplicerat right??
 
nu ska jag iallafall hämta tvätten, sen krypa ner i sängen och glo lite tv innan jag somnar!:)
 
nya skor:)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela