helenemede.blogg.se

jobbar som sjuksköterska sen cirka tre år tillbaka, bor tsm med sambo och två hundar i Västerås. Väntar vårat första barn i feb -17! Bloggen är en blogg med inlägg som rör allt mellan himmel och jord! Enjoy

sommarvärme!

Publicerad 2013-09-21 14:14:00 i Allmänt,

 
 
vilken skönt väder det varit idag!! började morgonen med att min sista myskatt fick hem, tråkigt för mig men bra för honom. han kom till Sthlm med sin bror som flyttade förra veckan!:) slutet gott allting gått!
 
sen gick jag en promenad med hunden i en timme och sen har jag bara pluggat och ätit typ! ska snart bege mig och köra ett kvällspass på jobbet! hemma eter nio. 
 
ha ha en bra lördag allihopa!:)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela