helenemede.blogg.se

jobbar som sjuksköterska sen cirka tre år tillbaka, bor tsm med sambo och två hundar i Västerås. Väntar vårat första barn i feb -17! Bloggen är en blogg med inlägg som rör allt mellan himmel och jord! Enjoy

Njua

Publicerad 2013-09-01 14:56:27 i Allmänt,

Idag får jag hem några hankatter hit i jour, de måste omplaceras pga ägaren ständigt bli vräkt och har ingenstans att ha sina katter... Så självklart måste livbojen rycka in och ta på sin andra ansvarslösa människors ansvar, och lilla jag såklart som gärna ställer upp och öppnar mitt hem för dessa lilla krabater! Ska bli spännande att se hur de ser ut, kommer när som helst!

Sen efter katterna kommit ska jag och sara gå vilsta milen! Äntligen skönt att komma ut igen och röras på sig!! Evigheter sen, imorogn börjar gympozz igen, ska bli hårdkörning igen, bra sysselsättning och tidsfördriv!

Det är kallt idag, Burr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela