helenemede.blogg.se

jobbar som sjuksköterska sen cirka tre år tillbaka, bor tsm med sambo och två hundar i Västerås. Väntar vårat första barn i feb -17! Bloggen är en blogg med inlägg som rör allt mellan himmel och jord! Enjoy

japp jag lever ännu

Publicerad 2013-09-29 21:21:00 i Allmänt,

 
 
 
 
 
 
efter denna helg känner man sig mer död än levande men står fortfarande på benen;) har varit grymt jävla skoj på kryssningen och kan inte bl. annat när man åker med skönaste människorna ever! kom hem sent igår och jobbade idag 7-15 så man är lagom sliten. sen kom familjen på lite födelsedagsfirande eftersom jag fyller år imorogn och jag glömmer typ bort det själv för för mig är det inget märkvärdigt längre att fylla år, speciellt inte 22... så får påminna mig själv imorogn haha. imorgon blir det uppstigning med tuppen igen och sista veckan i K-Holm! så jäkla skönt att slippa pendla senare:) är i eskilstuna efter nästa vecka:)
 
nu ska jag sova och här konner lite blandade bilder från helgen:)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
köpte på tok för mkt godis... vem ska äta upp detta??
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela