helenemede.blogg.se

jobbar som sjuksköterska sen cirka tre år tillbaka, bor tsm med sambo och två hundar i Västerås. Väntar vårat första barn i feb -17! Bloggen är en blogg med inlägg som rör allt mellan himmel och jord! Enjoy

Herregud

Publicerad 2013-09-19 19:59:10 i Allmänt,

Nu är andra praktikveckan över och det känns riktigt skönt att få helg, men eftersom jag blivit bokad för jobb heeeela helgen så kan jag väl  inte säga att det ska bli skönt att va ledig för det är jag ju inte.. MEN jag jobbar nära hem och hinner ha lite helg ändå! Måste plugga som en idiot och börja ta tag i de uppgifter vi har...>.<

Kvällens middag blev pannkakor, orkade ingenting. Helt slut nu och ligger och halvsover i sängen framför tvn. Ska försöka hinna se en liten del av idol.. Jag lär ju somna skapligt straxt...:)





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela