helenemede.blogg.se

jobbar som sjuksköterska sen cirka tre år tillbaka, bor tsm med sambo och två hundar i Västerås. Väntar vårat första barn i feb -17! Bloggen är en blogg med inlägg som rör allt mellan himmel och jord! Enjoy

fredag!

Publicerad 2013-09-20 16:41:37 i Allmänt,

 
 
när dagarna går såhär fort som de gör så har man ingen koll på vilken dag som är dag, fredag känns som torsdag och tisdag som söndag typ. den enda dagen som känns är måndag, den är alltid sådär härligt ångestfylld!
 
idag vet jag iallafall att det är fredag (eller?!;)) jag har jobbat 7-12 och sen gått en långpromenad med hunden. har även lagat god mat och nu sitter jag med tentaplugg. ska gå en promenad med Sara sen, hon ville komma ut i kronskogen så jag hänger med såklart. för mkt motion kan man väl inte få?;) 
 
får väl sitta med plugget lite var dag så att det inte blir för mkt i slutet, är redan nu skittrött efter denna vecka så kommer nog somna tidigt även denna kväll, imorgon jobbar jag kväll så jag kan sova ut men lovar att jag kommer vankna självmant kl 07 som förra helgen!?? 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela