helenemede.blogg.se

jobbar som sjuksköterska sen cirka tre år tillbaka, bor tsm med sambo och två hundar i Västerås. Väntar vårat första barn i feb -17! Bloggen är en blogg med inlägg som rör allt mellan himmel och jord! Enjoy

Jobb jobb

Publicerad 2013-10-14 11:55:22 i Allmänt,

Hade dagen planerad i mitt huvud innan jag gick och la mig igår, skulle sova ut, plugga, gå en lång promenad med hunden, ta mig in till stan för att sedan träna core vid 17.15. Men nu imorse fick jag en jobb bokning mellan 7-16 så det var bara att stiga upp och tur att jag vaknar så himla lätt annars hade jag inte hört vibreringen:)

Nu sitter jag iallafall och har lunch och hoppas att man kanske kan gå fem min tidigare från jobbet. Måste hinna ett ärende på stan innan träningen börjar! Ska se om det går att förbeställa iPhone 5S!! Kommer till butik 25 okt sägs det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela