helenemede.blogg.se

jobbar som sjuksköterska sen cirka tre år tillbaka, bor tsm med sambo och två hundar i Västerås. Väntar vårat första barn i feb -17! Bloggen är en blogg med inlägg som rör allt mellan himmel och jord! Enjoy

Drömmar

Publicerad 2013-10-12 18:19:34 i Allmänt,

Ibland får man inspiration från andra som påminner om hur man själv vill leva sitt liv och hur man drömmer om att få det om man fick bestämma alldeles själv. Idag var jag och Sara till Norrköping precis bredvid Kolmården för att lämna två blivande stallkatter till en liten gård nära vattnet! Oj så fint det var och sugen jag blev på att göra precis samma sak, de levde de liv jag drömmer om att leva! Hundar katter hästar. U name it. Underbart!

Någon dag ska jag se till att jag också får precis det jag drömmer om!





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela