helenemede.blogg.se

jobbar som sjuksköterska sen cirka tre år tillbaka, bor tsm med sambo och två hundar i Västerås. Väntar vårat första barn i feb -17! Bloggen är en blogg med inlägg som rör allt mellan himmel och jord! Enjoy

att erkänna för sig själv

Publicerad 2013-10-02 22:02:37 i Allmänt,

 
 
jag tror att det ibland kan vara svårt att erkänna för sig själv sina fel och briser och vad man tycker och känner. man skjuter undan saker och ersätter det med annat för att man inte orkar handskas med det nu, typ samma som skolarbeten som växer på hög, samma sak gör jag med mitt liv och det tror jag kommer påverka mig i längden, går in i väggen eller får en hjärtattack eller ngt. Nej men det hoppas jag väl inte men jag tror att man ska hitta en balans i livet som gör ens liv hälsosamt och långvarigt. När man har en stabil punkt i sitt liv så tror jag att nästan att alla problem man har löser sig på vägen men jag måste hitta min stabila punkt innan jag kan uttala mig om resten. Jag ersätter mina dagar med massa saker så att tiden går fortare och så att jag slipper tänka så mkt på verkligheten. ibland önskar man bara att saker var lättare och bara "löser sig"
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela