helenemede.blogg.se

jobbar som sjuksköterska sen cirka tre år tillbaka, bor tsm med sambo och två hundar i Västerås. Väntar vårat första barn i feb -17! Bloggen är en blogg med inlägg som rör allt mellan himmel och jord! Enjoy

tisdag

Publicerad 2013-11-05 20:04:03 i Allmänt,

 
 
oj vilken dag, är helt slut fast på ett skönt sätt, slut av att ha kört gärnet idag på två olika träningspass! först hade jag seminarium i skolan mellan 8.30.10.30 sen stack jag till gymmet och körde 1,5 timmar där med Örjan (min PT) körde axlar, bröst och triceps och helt slut efter det passet!:) sen cyklade jag hem, vilade och käkade framför tv:n sen blev det ett step pass på gympozz mellan 17.30-18.30. blev smått yr, nästintill svimfärdig mot slutet av passet så fick ta st lite lugnt. men känns alltid så förbaskat skönt efter att man tränat!! Träning är en stor del av min vardag och mitt liv och det är så förbaskat underbart!!:)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela