helenemede.blogg.se

jobbar som sjuksköterska sen cirka tre år tillbaka, bor tsm med sambo och två hundar i Västerås. Väntar vårat första barn i feb -17! Bloggen är en blogg med inlägg som rör allt mellan himmel och jord! Enjoy

vilken kväll!

Publicerad 2013-05-17 21:49:32 i Allmänt,

SHIT OCH PJUH SÄGER JAG BARA!
 
Ikväll jobbade jag för förska gången på länge på demensboendet där jag jobbade som vikarie förra sommaren, har inte jobbat så mkt där nu efter med tanke på att jag mest jobbat som vikarie på fröslunda hemtjänst och jag är helt slut idag. Har glömt bort hur slut i huvudet och kroppen man blir av att jobba med dementa, förstår inte hur jag orkade hela föra sommaren, visst är det kul (nästan jämt) men man blir så trött i huvudet, känns som jag sprungit ett maraton typ.
Cyklade dit och hem i detta underbara väder! och kom på mig själv att fan vad skönt det är att cykla egentligen och bra motion, varför gör man inte det som träning och inte bara när man ska till och från jobbet? hmm ska börja med det! en timme kan man lätt cykla runt hela eskilstuna ;)
 
 
imorgon blir det heldag på arken zoo, ska hjäpa sara sälja kattsaker :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela