helenemede.blogg.se

jobbar som sjuksköterska sen cirka tre år tillbaka, bor tsm med sambo och två hundar i Västerås. Väntar vårat första barn i feb -17! Bloggen är en blogg med inlägg som rör allt mellan himmel och jord! Enjoy

Finally!

Publicerad 2013-05-24 10:31:55 i Allmänt,

Det här med internetdelning från telefon till datan är ju förjävla smart, eller hur! Varför köpa trådlöst bredband när man har en telefon som kan dela med sig på samma sätt :) Fördriver tiden just nu på bussen mot nyköping. Idag ska jag täffa alla dem som står mig allra närmast. Först när jag kommer till Nypan ska jag klippa mig hos Andy, han är dock inte lika nära som min familj;) sen ska jag möta upp linnea på stan och henne har  jag oxå saknat tok mkt! Hon ska ju ha barn snart så man får passa på när hon inte har händerna fulla med bajsblöjor och halvfulla nappflaskor :) hihi. Sen åker jag hem och ut till Bettna för att träffa  familjen och Therese Kenny Bästaste Anton fjant och lilla Agnes kommer också ut, så idag ska jag få lukta och pussa lite på bebis. Åhh <3
 
Denna helg är verkligen efterlängtad och välbehövlig för mig, behöver hämta psykisk energi någonstans och vart gö man det bättre än hemma?:)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela