helenemede.blogg.se

jobbar som sjuksköterska sen cirka tre år tillbaka, bor tsm med sambo och två hundar i Västerås. Väntar vårat första barn i feb -17! Bloggen är en blogg med inlägg som rör allt mellan himmel och jord! Enjoy

Skumt väder

Publicerad 2013-03-15 15:07:25 i

Solen skiner och jag sitter faktiskt endast i tunn tjocktröja på mig på balkongen och försöker sola bort mitt likbleka ansikte. Men ändå är det fortfarande tonvis av snö ute och man fryser om man inte har tjocka vinterjackan på sig., hmm skumt. Är det vinter eller ska vi kalla det vår? Jag var och hämtade en plattång och hårimpackning jag beställt igår!? Som redan kom idag, snacka om suuupersnabb leverans. LYKO äger!:) provade även att locka håret med plattången lite snabbt och det blev faktiskt superfina lockar super snabbt, suuuper bra va?;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela