helenemede.blogg.se

jobbar som sjuksköterska sen cirka tre år tillbaka, bor tsm med sambo och två hundar i Västerås. Väntar vårat första barn i feb -17! Bloggen är en blogg med inlägg som rör allt mellan himmel och jord! Enjoy

HEY!

Publicerad 2013-03-25 13:42:55 i Allmänt,

Dagen har varit kanon än sålänge. Jag vaknade tidigt, drog mig i sängen i 1.5 timme och gick upp vid halv 9. Åkte in till stan, köpte nya snygga underkläder, lite saker på apoteket och fyndade massa fina smycken på Glitter, 75% RABATT! galet fick med mig saker för säkert 4-500 kr, betalade 160!:D
 
handlade även massa god mat och annat gott som jag ska ha till middagen, nu ska jag baka bröd och förbereda middagen, städat har jag hunnit göra oxå! Kl 18 är min man här! längtar så jag spricker!
 
alicante förra sommaren, i sommar ska vi spendera HELA augusti där!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela