helenemede.blogg.se

jobbar som sjuksköterska sen cirka tre år tillbaka, bor tsm med sambo och två hundar i Västerås. Väntar vårat första barn i feb -17! Bloggen är en blogg med inlägg som rör allt mellan himmel och jord! Enjoy

Tuttarna räcker inte alltid till

Publicerad 2013-06-19 17:32:38 i Allmänt,

Nu har jag en dröse med kattungar hemma och en mamma som är både rädd och trött på att ha sina stora bebisar klistrade på tutten fortfarande haha! Tror dock att de mest snuttar för mysighetens skull, sju bebisar och 8 tuttar, ( eller hur många tuttar en katt?) det blir knappt det ;)
 
lillebror är här nu och har varit här sen i måndags kväll, åker hem imorgon och imorgon börjar jag jobba på mitt sommarschema så det blir inte mkt fritid tills jag åker utomlands >.< ska snart iväg och springa en sväng medans sebbe käkar godis och glor film, :)
 
jag har köpt en iPad nu!!!:) äntligen! Den kommer göra min vardag mkt lättare!!
 
 här ska ni få se några fina bilder jag tog med den  nyss!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela