helenemede.blogg.se

jobbar som sjuksköterska sen cirka tre år tillbaka, bor tsm med sambo och två hundar i Västerås. Väntar vårat första barn i feb -17! Bloggen är en blogg med inlägg som rör allt mellan himmel och jord! Enjoy

byebye Sweden

Publicerad 2013-07-15 10:17:07 i Allmänt,

På väg. jaha då var man påväg till utlandet och sex veckors semester. har inte vart på resande fot nu på över 9 veckor så det är med blandade känslor som jag lämnar detta vackra avlånga land. Det jobbiga med att resa är att man aldrig vet vad som kommer att hända eller hur resan kommer att bli, man har alltid förväntningar på hur saker och ting kommer att bli men det är inte säkert att saker blir som man önskar. Mellan idag fram tills den 2 aug kommer jag att befinna mig i Schweiz och mellan 2-28 aug kommer jag att befinna mig i Spanien, Alicante. längtar tills stränderna i Spanien, värmen, glädjen och hur "problemfritt" det brukar vara. dagens dilemma är vad man ska äta för mat eller hur länge man ska ligga vid stranden. så skönt så!!!!

Vädret i Basel är varmt och det kommer nog blir en hel del promenerande runt staden och solning med tanke på att jag kommer bara gaska mkt själv när Claudio jobbar... mindre kul. men men. nu ska jag försöka tänka positivt och tänka att sommaren kommer bli kanon! hoppas ni som blir kvar i Sverige får en varm och skön sommar ni med!:)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela