helenemede.blogg.se

jobbar som sjuksköterska sen cirka tre år tillbaka, bor tsm med sambo och två hundar i Västerås. Väntar vårat första barn i feb -17! Bloggen är en blogg med inlägg som rör allt mellan himmel och jord! Enjoy

Trött och sliten.

Publicerad 2013-01-11 16:06:10 i Allmänt,

Känner ingen skillnad längre mellan dagarna, vare sig det är fredag tisdag eller söndag, för mig innebär varje dag samma sak, plugg plugg eller jobb. Sov till halv 11 imorse och sen dess har jag suttit och pluggat och varit en sväng till Ica. Får typ ångest bara av att tänka på att jag inte pluggar om jag gör ngt annat. Plugga hela tiden är det jag kommer göra tills de här skittentorna är över!!!
Ikväll ska jag unna mig riktigt god mat faktiskt, ska göra fondue chinoise eller hur det stavas. Har ätit det flera gånger i Basel och det är en schweiz "nationalrätt" och det är så förbaskatt gott. Det är kött som man kokar (tar en bit i taget på en gaffel/sticka odh stoppar ner i buljongen) tills det blir mört och sen äter man det tillsammans med vad man vill, jag ska göra kroketter och vitlökssås! Längtar, och tror till och med att jag ska börja ganska så snart. Ska plugga en liiiten stund till, sen ska jag käka och unna mig resten av kvällen utan plugg med popcorn framför Prison break!
 
Imorgon blir det jobb 7-15 så jag får slänga mig i sängs ganska så skapligt ändå:)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela