helenemede.blogg.se

jobbar som sjuksköterska sen cirka tre år tillbaka, bor tsm med sambo och två hundar i Västerås. Väntar vårat första barn i feb -17! Bloggen är en blogg med inlägg som rör allt mellan himmel och jord! Enjoy

Snart äntligen helg!

Publicerad 2013-01-24 14:10:31 i Allmänt,

Hej! Jag sitter här och känner mig tom, tom på luft. Vet egentligen inte varför men så känns det bara. Har varit i skolan och lämnat och hämtat en tenta, har köpt present till anton som blir 1 på söndag! Sen har jag spenderat 1.5 timme på gymmet. Hade inte alls någon energi idag, men kämpade mig igenom de övningar jag skulle med lite motivation...
 
Ska snart iväg till jobbet och jobba kväll, önskar jag hade motivationen och orken att jobba men idag känner jag mig som sagt allmänt låg och off. Ingen förklaring heller till varför så jag kan inte göra något åt det. Får ta mig igenom dagen som kommer med huvudet högt helt enkelt.
 
Imorgon åker jag hem till familjen i Bettna efter skolan, har inte träffat dem sen innan jul så jag längtar jätte mycket faktiskt till att få bara vara, koppla bort skolan och stress och umgås med familjen! Kvalitetstid kallas det.
 
nehe, nu ska jag försöka packa ner matlådan och det som jag behöver till jobbet för att sedan knalla ut i kylan igen!
 
Ha en trevlig dag och helg på er alla:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela