helenemede.blogg.se

jobbar som sjuksköterska sen cirka tre år tillbaka, bor tsm med sambo och två hundar i Västerås. Väntar vårat första barn i feb -17! Bloggen är en blogg med inlägg som rör allt mellan himmel och jord! Enjoy

Hej jag lever!

Publicerad 2013-01-12 15:07:13 i

Hej! Jag lever men kan inte säga att jag har något liv, eller iallafall inget som jag skulle kalla roligt... Påväg hem till plugget. Jobbade idag 7-15 och fick en bokning för imorgon oxå, hallelulja för att jag kan räkna mig som undersköterska nu när jag går in på termin fem och får lite fler bokningar! Är glad över de få pass jag får så att jag kan välja mina priotiteringar. Utan lönen varje månad hade jag verkligen varit strandsatt typ i denna håla!
Är så otroligt trött, så jag vet inte vad som är bäst. Sova lite plugga äta sen träna eller träna så man blir pigg, duscha äta sen plugga och sova till natten??
Eller varför inte bara sova....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela