helenemede.blogg.se

jobbar som sjuksköterska sen cirka tre år tillbaka, bor tsm med sambo och två hundar i Västerås. Väntar vårat första barn i feb -17! Bloggen är en blogg med inlägg som rör allt mellan himmel och jord! Enjoy

Ännu en dag förbi

Publicerad 2013-01-31 21:10:54 i

Sådär nu var även denna dag över och jag har blåsor på tårna efter allt gående och nästan ingen vila på två dygn men jag är glad ändå. Jobbat 98 timmar denna månad, klapp på axeln till mig!
Ligger sängen nu och ska straxt sova, ställer klockan på 06.15 för ännu en arbetsdag imorgon, dock "bara" till 15! På kvällen kommer sen min efterlängtade vän linnea och hälsar på över fredagen till lördagen. Ska bli kanonmysigt. Känner att jag saknar att ha någon att verkligen prata ut med, allt mellan himmel och jord..

Har en liten sån där svacka nu, känner mig lite less att på något sätt hela tiden bli tagen för givet. Det är något som jag inte alls gillar. Och nu får det vara slut på det och jag ska stampa ner foten! Man blir ju inte precis lyckligare själv av att bli stampad på, snarare mer mosad.

Tack det var allt för mig, sov gott världen!

Spanienresan bokad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela