helenemede.blogg.se

jobbar som sjuksköterska sen cirka tre år tillbaka, bor tsm med sambo och två hundar i Västerås. Väntar vårat första barn i feb -17! Bloggen är en blogg med inlägg som rör allt mellan himmel och jord! Enjoy

Hejhej från Basel!

Publicerad 2013-02-14 19:03:22 i

Hej! Vill bara börja med att säga glad alla hjärtans dag till alla kära där hemma! Min dag har varit bra. Claudio jobbar så jag och Attill mötte claudio för lunch och sen fortsatte vi vidare för att göra ngt roligt i basel så vi gick upp i kyrkan som är typ misscentrum av basel där man har utsikt över hela staden! Sen gick vi på museum och kollade gamla uppstoppade djur och skelett! Sen avslutade vi med en fika och sen hem. Nu sitter jag i soffan med mat i ungen och väntar på att min man ska komma hem så att jag kan göda honom med min mat. Har gjort kyckling i ugn med rotgrönsaker och en vanlig grönsallad! Imorgon åker vi till milano!!! Im so exited. Och på söndag natt/ måndag morgon blir det karneval!! Its gonna be awesome. Kiss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela