helenemede.blogg.se

jobbar som sjuksköterska sen cirka tre år tillbaka, bor tsm med sambo och två hundar i Västerås. Väntar vårat första barn i feb -17! Bloggen är en blogg med inlägg som rör allt mellan himmel och jord! Enjoy

Hälsodag

Publicerad 2013-02-06 12:49:29 i

Jag har länge haft problem med gasig mage och uppsvälldhet pga olika saker, bla pga för mkt kolhydrater och min största bov, frukt! Jag är en riktig fruktälskare och igår fick jag en aah upplevelse. Jag äter gärna mer frukt än vad som är bra för att det är så gott men igår så kunde man tro att jag var gravid i 6:e månaden och jag fes ända in i läggdags typ. Inte ok. Så jag ska prova en kombination av vanlig kost / LCHF då lchf mättar pga av de feta produkterna man äter och samtidigt äter man inte mycket av kolhydrater såsom pasta ris och frukt ska man även vara försiktig med. Jag bantar inte, verkligen inte utan jag försöker bar hitta ett sätt att slippa ballong och gasmage varenda dag. Ska ge detta en chans och prova! Idag lagade jag en god köttgratäng med massa grädde, creme fraice och ost! Smakade verkligen super!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela