helenemede.blogg.se

jobbar som sjuksköterska sen cirka tre år tillbaka, bor tsm med sambo och två hundar i Västerås. Väntar vårat första barn i feb -17! Bloggen är en blogg med inlägg som rör allt mellan himmel och jord! Enjoy

No-lifer

Publicerad 2013-12-13 06:01:52 i Allmänt,

Gå upp kl 05.45 äta frukost, utfodra katterna, cykla till praktiken, försöka utstå dagen utan att somna stående, sen cykla till stan för att träna ihopp om att kunna bli lite piggare, sen hem, utfodra katterna, utfodra mig själv, sen plugg framför tvn sen sova och så ser varje jävla dag ut... Börjar bli lite less... Såklart vet jag att det bara är en kort period kvar men det tar på krafterna... Idag var jag uppe kl 05.00 då jag måste åka ända till alberga/ stora Sundby för att ha praktik där, likadant blir det på måndag...

Imorgon ska jag till lägenheten och prata med ägarna och få lite mer information samt att jag ska kolla vilka saker jag ska ta med mig hemifrån osv!
Sen på kvällen blir det middag med några vänner:)
Väntar på bussen nu, jag lyckas alltid Komma 15 min för tidigt haha så får nog urinvägsinfektion av denna kalla bänk hehe

Trevlig fredag alla! Fredagen den 13:e buhuhu


Kommentarer

Postat av: Therese

Publicerad 2013-12-21 10:12:12

Det där är livet och tyvärr måste jag meddela att det kommer snurra på sådär fast med olika innehåll till du är 65 och undrar vad du ska göra med all tid ;-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela