helenemede.blogg.se

jobbar som sjuksköterska sen cirka tre år tillbaka, bor tsm med sambo och två hundar i Västerås. Väntar vårat första barn i feb -17! Bloggen är en blogg med inlägg som rör allt mellan himmel och jord! Enjoy

Lucky day happy girl!!

Publicerad 2013-12-05 20:22:58 i Allmänt,

Dagen har varit underbar och är så glad att det nästan bubblar på insidan, nej jag är inte kär, mer kär i tillvaron:)!

Fått lägenheten jag suktat efter och trots 15 andra intresserade enligt hyresvärden så valde de mig, de fick bäst känsla av mig sa de, vad det var
Som gjorde det vet jag inte men det känns så jävla gött att man, för en gångs skull får något man drömmer om!! Nyrenoverad 2:a, verkligen superfräsh!! Åh vill vara flytta in, helst igår men måste vänta tills slutet på feb!

Längtar:):):) är även glad att världens bästa sessa sover på min mage❤️❤️



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela