helenemede.blogg.se

jobbar som sjuksköterska sen cirka tre år tillbaka, bor tsm med sambo och två hundar i Västerås. Väntar vårat första barn i feb -17! Bloggen är en blogg med inlägg som rör allt mellan himmel och jord! Enjoy

borde finnas piller mot trötthet

Publicerad 2013-12-04 17:32:20 i Allmänt,

Att vara 22 och inte dricka eller tycka om kaffe kanske är märkligt men för mig bra. fast ibland önskar jag att jag gillade det så att jag kunde dricka en kopp var tionde minut som alla andra på jobbet så att man håller sig pigg. alla andra är effektiva medans jag största delen av dagen drömmer om sängen och att få komma hem. Idag när klockan var 15.40 blev jag nästan sur för att handledaren tvingade mig att va kvar till klockan 16 haha för jag var såååå jävla trött, trodde jag skulle tappa huvudet typ. Man kan säkert knapra koffein tabletter men det känns liksom inte så tryggt eller bra så jag får helt enkelt bita ihop😁
 
hade tänkt att träna idag efter praktiken men känner att kroppen inte riktigt spelar på rätt planhalva så jag får nog vänta en dag eller två tills jag tränar igen:( det suger fett!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela