helenemede.blogg.se

jobbar som sjuksköterska sen cirka tre år tillbaka, bor tsm med sambo och två hundar i Västerås. Väntar vårat första barn i feb -17! Bloggen är en blogg med inlägg som rör allt mellan himmel och jord! Enjoy

folk tycker så mkt

Publicerad 2013-04-06 20:21:09 i Allmänt,

Har suttit och tittat på den här toma sidan nu i typ 5 minuter och egentligen velat skriva massa saker som jag känner att jag vill få ur mig, men som jag märkt så kan man inte skriva vad som helst här på bloggen, för det får man ofta höra sen i efterhand, varför skrev du si eller så osv och det tycker jag är ganska så tråkigt, så istället skriver jag att jag har jobbat hela dagen typ idag och sen avslutades det med en långpromenad runt parken zoo med sara och annelie och sen en trevlig fika med skitsnack om karlar ;)
 
Ha en fortsatt trevlig helg på er, jag ska hoppas in i duschen och glo lite serie innan jag stupar i sängs!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela