helenemede.blogg.se

jobbar som sjuksköterska sen cirka tre år tillbaka, bor tsm med sambo och två hundar i Västerås. Väntar vårat första barn i feb -17! Bloggen är en blogg med inlägg som rör allt mellan himmel och jord! Enjoy

Söndag, åh älskade söndag!

Publicerad 2012-11-25 11:00:48 i Allmänt,

Ännu en natt av avbruten sömn av olika anledningar. Jag känner mig inte riktigt hel och antar att det är en av anlendingarna till att jag sover därefter...
Jobbet ringde mig imorse när jag låg och sov och frågade om jag ville jobba ikväll eftersom jag sa igår att jag kunde jobba om de behövde folk. Vill och orkar egentligen inte men jag är tvungen då det ekar litegrann i plånboken. Ska försöka köra en speedförmiddag så att jag hinner med lite av det jag tänkt iallafall. Tvätten som jag hade bokat lär ju inte bli av, men plugg och träningen ska jag iallafall försöka få avklarad innan jag går till jobbet vid 15!
 
Vad ska ni göra denna söndag då? Tvätta, städa, baka lussebullar kanske?
Gammal bild sen förra hösten:)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela