helenemede.blogg.se

jobbar som sjuksköterska sen cirka tre år tillbaka, bor tsm med sambo och två hundar i Västerås. Väntar vårat första barn i feb -17! Bloggen är en blogg med inlägg som rör allt mellan himmel och jord! Enjoy

Sängen-död-nu

Publicerad 2012-11-24 22:48:57 i Allmänt,

Det finns få saker här i livet som man inte klarar sig utan och det är familj och vänner och kärlek.
Hösten och vintern gör många människor depreimerade och jag är en utav dom. Jag har precis haft tjejmiddag med Anna och Hanna och det var verklgen supermysigt! Egentligen en skam att man inte gör sånna här saker oftare och synd att man inte kan vara fler för alla har ofta annat på eget håll, så hoppas detta kommer bli en rutin och något som man gör oftare! Vänner uppskattas verkligen och att hitta bra sådana är inte alltid lätt. Det finns sånna vänner som sticker kniven i ryggen och så finns det dem som hjälper en att dra ut den.
 
Nu är jag galet trött då jag varit uppe sen 6 imorse och så vitt jag vet så är det ingen fullmåne på himlen så jag kommer nog slockna innan jag hunnit räkna till tio. Imorgon är det plugga och träna som gäller! Och tvätta såklart, det är ju trots allt söndag!
 
Gotnatt alla där ute så hörs vi imorgon. Peace!
 

Kommentarer

Postat av: Jennifer

Publicerad 2012-11-25 09:58:05

Hoppas du får en fin söndag! :)

Svar: tack du med! :)
Helene Lingvall

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela