helenemede.blogg.se

jobbar som sjuksköterska sen cirka tre år tillbaka, bor tsm med sambo och två hundar i Västerås. Väntar vårat första barn i feb -17! Bloggen är en blogg med inlägg som rör allt mellan himmel och jord! Enjoy

Mot storstaden!

Publicerad 2012-11-26 09:00:00 i Allmänt,

Godmorgon alla morgonpigga på väg till jobb eller till skolan, och även till er som har en ledig dag som jag :)
Jag måste skynda mig nu då jag försovit mig en aning, ska ta tåget till stockholm vid 10 och åka till mormor som jag skrev igår kväll! :) Jag och stockholm går inte alltid hand i hand och likaså jag och kartor ;) men jag hittade dit sist så det ska väl funka även denna gång, right?
 
När jag och claudio var i stockholm i somras! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela