helenemede.blogg.se

jobbar som sjuksköterska sen cirka tre år tillbaka, bor tsm med sambo och två hundar i Västerås. Väntar vårat första barn i feb -17! Bloggen är en blogg med inlägg som rör allt mellan himmel och jord! Enjoy

Julpynt och lussebullebak!!

Publicerad 2012-11-27 15:37:00 i Allmänt,

Jag sa förut att jag inte tänker julpynta som alla andra då det bara är jobbigt att packa ner allt tillbaka där de låg och samlade damm innan julen. Men idag såg jag julsakerna i garderoben och insåg att såå himla jobbigt är det ju ändå inte. Dock har jag inga julgardiner men det skiter jag i :) nu har jag iallafall ljusstakar, tomtar och dukar!
Lussebulledegen ligger på jäsning oxå!!
 
och så var katten bara tvungen att krypa in i plastpåsen, riktig knäpp katt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela