helenemede.blogg.se

jobbar som sjuksköterska sen cirka tre år tillbaka, bor tsm med sambo och två hundar i Västerås. Väntar vårat första barn i feb -17! Bloggen är en blogg med inlägg som rör allt mellan himmel och jord! Enjoy

Jordens undergång...

Publicerad 2012-11-23 10:46:14 i Allmänt,

Länge har det ju spekulerats vare sig om jorden ska gå under i slutet på december (21 dec) iår 2012 eller ej, och på Tv 4 just på på Malous program så pratar de om just det... Mayaindianera har tyligen en teori om detta bara för att deras kalender tog slut då... Det verkar ju ganska ologiska och skumt om jorden skulle gå under bara sådär över dan. Om det skulle vara sant då skulle ju folk önska att de hade levt mer för dagen och jag hade åkt till thailand istället för att plugga och så vidare, folk skulle ju bli knäppa av att tänka på allt de som borde ha gjort. Vi får hålla tummarna ännu en gång att jorden överlever denna dumma hypotes.!
 
 

Kommentarer

Postat av: Emma - foto

Publicerad 2012-11-23 12:07:15

Jag tror inte på detta så värst, kanske blir det, efter allt som sagts om att den 21:a är den sista dagen så tror jag att människorna kommer att göra så att jorden går under... Inte någon naturkatastrof alltså...
Om du förstår min tanke :P
Fin blogg föresten! Ha en trevlig helg!

Svar: Nej precis, jag förstår precis. Hade vi varit på väg mot en undergång så skulle det vara betydligt mer naturkatastrofer tror jag, världen hinner inte gå under på en månad :P
Helene Lingvall

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela