helenemede.blogg.se

jobbar som sjuksköterska sen cirka tre år tillbaka, bor tsm med sambo och två hundar i Västerås. Väntar vårat första barn i feb -17! Bloggen är en blogg med inlägg som rör allt mellan himmel och jord! Enjoy

Dummare än dummer.

Publicerad 2012-11-21 23:34:35 i Allmänt,

Om man kan få demens vid 21 års ålder så tror jag fan att jag har det. I och med denna nya blogg och detta nya bloggsystem som jag blir tokig på så skaffade jag nytt lösenord, som jag tydligen inte KOMMER IHÅG?!?! Antingen är jag helt jävla vrål dement eller så är det något vrickat fel på bloggportalens inställningar! Gaah blir tokig. Vill kunna logga in från telefonen men antar att det inte går... Hade jag inte varit rätt om mitt hår nu så hade jag fan ryckt det i trasor just nu!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela