helenemede.blogg.se

jobbar som sjuksköterska sen cirka tre år tillbaka, bor tsm med sambo och två hundar i Västerås. Väntar vårat första barn i feb -17! Bloggen är en blogg med inlägg som rör allt mellan himmel och jord! Enjoy

Det snöar!

Publicerad 2012-11-28 09:38:18 i Allmänt,

Godmorgon! :) Sitter och kollar på efter tio samtidigt som jag sitter och äter frukost. Ska in till skolan vid halv 11 då jag ska ha möte med läraren ang mitt PM som jag har skrivit so far.
Snöar det hos er oxå?!:) De säger att de kan komma att bli upp till 15 cm snö idag och de varnar för klass 1 varning. Dock vet jag inte vart i landet snön kommer att bli så mkt men jag hoppas här, för jaa nu tycker jag det är dags för snön att komma! :) Trött på sån här fjuttnö som smälter bort.
 
Efter mötet med läraren så jag ska kicka ass på gymmet!:D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela