helenemede.blogg.se

jobbar som sjuksköterska sen cirka tre år tillbaka, bor tsm med sambo och två hundar i Västerås. Väntar vårat första barn i feb -17! Bloggen är en blogg med inlägg som rör allt mellan himmel och jord! Enjoy

Mkt på samma gång

Publicerad 2012-12-11 22:55:35 i

Idag har det varit fullt håll igåg nästan hela dagen vilket jag gillar men man blir trött efteråt:)! Det blev 50 mim på crossen samtidigt som jag kollade på filmen dyngkåt och hur helig som helst. Egentligen vet man inte om man ska skratta eller gråta till den filmen. Hysterisk rolig men samtidigt väldigt tragisk...

Men tiden flög iväg iallafall och efter 50 min kände jag mig nöjd av motion. Nu ska jag försöka sova för imorgon är det pm opponering i skolan hela förmiddagen! Hurra

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela