helenemede.blogg.se

jobbar som sjuksköterska sen cirka tre år tillbaka, bor tsm med sambo och två hundar i Västerås. Väntar vårat första barn i feb -17! Bloggen är en blogg med inlägg som rör allt mellan himmel och jord! Enjoy

Födelsedagskalas och finans

Publicerad 2012-12-10 23:19:44 i

Äntligen ligger jag i sängen, har inte hunnit reflektera under hela dagen hur trött jag egentligen är med tanke på vilken underbar start jag fick ahah! Har firat hanna idag och efteråt bjöds det på taaaacos och sen avslutade vi det med timmars spel av finans! Mycket roligt spel om man gillar monopoliknande spel! Imorgon blir det lite julklappsshopping på stan. Får se om jag hittar ngt. Behöver nya jeans!..

Nu slocknar jag så hörs imörr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela