helenemede.blogg.se

jobbar som sjuksköterska sen cirka tre år tillbaka, bor tsm med sambo och två hundar i Västerås. Väntar vårat första barn i feb -17! Bloggen är en blogg med inlägg som rör allt mellan himmel och jord! Enjoy

Djur

Publicerad 2012-12-18 23:26:44 i

Är det bara jag som tycker det är något magiskt med djur.? Att man kan lära känna ett djur så pass väl utan att ens behöva prata med varandra? Bara genom att känna och röra. De klagar inte, de blir inte sura över småsaker och de finns alltid där när man behöver tröst eller en blöt puss. Jag är djurmänniska
Ända ner från tårna till hårtopparna på mitt huvud.!
Imorgon lämnar jag mina nuvarande katter och när jag är hemma igen är de borta och har förhoppningsvis fått nya fina hem!
Nu är det dags att sova och imorgon ska jag vara hundvakt, tvätta och packa det sista:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela