helenemede.blogg.se

jobbar som sjuksköterska sen cirka tre år tillbaka, bor tsm med sambo och två hundar i Västerås. Väntar vårat första barn i feb -17! Bloggen är en blogg med inlägg som rör allt mellan himmel och jord! Enjoy

" det löser sig sa hon som sket i vasken"

Publicerad 2012-12-04 18:46:18 i Allmänt,

Igår var jag ett enda utbrott hela jag men idag så börjar isen smälta känner jag. Lämnade in kompletteringen i förmiddags och hoppas att den kommer tillbaka "clean". Pm börjar oxå numera likna ett riktigt Pm och det känns bra, har lite finslipning kvar men sen är jag klar! Nu ska jag bara ta tag i tentan tills nästa vecka och sen träna lite tills opponeringen! Sen tar jag mer eller mindre jullov! äntligen kan jag se slutet i tunneln även om jag igår ville gå och hänga mig typ... Idag är en bättre dag helt enkelt.
 
Fick till en smarrig middag förut, köttfärssås och spaghetti! Nu börjar jag dock få huvudverk när jag suttit för länge utan att dricka. Jag är sämst på att dricka, dricker så lite att det nästan är skamligt. Inte ens en ynka liter om dan. Inte konstigt att jag har huvudverk. Detta måste ändras!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela